سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

KMPlayer 3.6.0.87 – پخش تمامی فرمت‌ها

KMPlayer نرم افزار رایگان، محبوب و قدرتمند پخش مالتی مدیا می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia QuickTime و… امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد.

 

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:برنامه KMPlayer,دانلود KMPlayer,دانلود پلیر,پخش تمام فرمت ها,پلیر رایگان,پلیر قوی,
  • پخش تمام فایل های مالتی مدیا با KMPlayer 3.4.0.55

    قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

     

    The KMPlayer پخش تمام فایل های مالتی مدیا با The KMPlayer v3.2.0.19

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود نرم افزار Winamp Pro v5.63 Build 3234 Multilanguage

    Winamp یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است. مثل تمام ورژن های آن قادر به پشتیبانی از ظاهر کلاسیک و پوسته های بسیار زیبا که به صورت رایگان در سایت آن موجود است، تجسم های شنیداری (رقص نور) بسیار زیبا و خیالی، یک کتابخانه قوی برای دسته بندی صوت ها، پشتیبانی از رادیو و تلویزین اینترنتی، ایجاد سی دی های صوتی و رایت سی دی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد و همچنین برای این نرم افزار اسکین پوسته های مختلف قرار داده ایم امید است با دریافت این نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری لذت کافی برده باشید.

     

     

    .: ادامه مطلب :.

    پلیر بسیار قدرتمند و همه کاره به نام Miro 5.0 Final

    نرم افزارهای گوناگونی برای دانلود و مشاهده ی فایلهای ویدیویی وجود دارند و هر روزه بر تعداد آنها افزوده می شود.اما به احتمال بسیار زیاد پس از آشنایی با Miro در انتخاب نرم افزارویدئویی خود تجدید نظر خواهید کرد! Miro یک پلاتفورم رایگان اپن سورس (متن باز) ویدیویی با قابلیت های متنوع و گسترده است. توسط نرم افزار Miro می توانید فرمت های HD را بالاترین کیفیت پخش کنید. قابلیت جستجوی ویدئو و آهنگ نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار رایگان و متن باز می باشد. نرم افزار Miro را می توانید از وب سایت یکتا دانلود دریافت کنید.

     

    miro پلیر بسیار قدرتمند و همه کاره به نام Miro 5.0 Final

     

    .: ادامه مطلب :.

    پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K-Lite Mega Codec Pack 8.7

    K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

     

    KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8.70

     

    .: ادامه مطلب :.

    پخش اکثر فرمت های صوتی و تصویری با GOM Player 2.1.25.5017

    برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آنها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند. نرم افزار GOM Player یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده  ، سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

     

     

    .: ادامه مطلب :.

    آموزش ساخت برنامه برای آیفون iPhone Development Tutorial

    در حال حاضر گوشی آیفون با داشتن سیستم عامل iOS یکی از بهترین گوشیهای موجود در بازار می باشد که سرسخت ترین رقیب آندروید است . برای شما علاقه مندان مجموعه ای از ویدئوهای آموزشی مربوط به ساخت App برای گوشی های آیفون را به صورت رایگان آماده‌ی دریافت کرده‌ایم . در این درس ها Ben Scheirman به شما نشان می دهد تا چگونه اولین برنامه ی خود را بسازید و راهی بازار آیفون کنید . این فیلم ها در ۷ فصل محتلف هستند که ابتدا با مقدمات آشنا می شوید و سپس قدم به قدم با برنامه نویسی آیفون کار را پیگیری می کنید . زبان این فیلم ها انگلیسی می باشد و فرمت ها نیز FLV است .

     

    .: ادامه مطلب :.

    BB FlashBack Pro 3.2.2.2096 - فیلم برداری از محبط و برنامه های ویندوز

    BB FlashBack Pro 3.2.2.2096 كمك ميكند تا شما با فیلم گرفتن از محیط کاربری خود سوال دوستتان را جواب دهید و او هم به سادگی به مشکلاتش پاسخ گفته است. اگر دقت کرده باشید در اکثر سی دی های آموزشی فیلمی از نحوه عملکرد کار با آن برنامه که مورد آموزش قرار می گیرد تهیه شده است و شما با مشاهده آن، نحوه کار با برنامه را فرا می گیرید اما فیلمی که برای این کار تهیه می شود با دوربین های فیلمبرداری نیست و توسط دوربینی در محیط ویندوز فیلمبرداری می شود این دوربین که از محیط ویندوز شما فیلمبرداری می کند، نرم افزاری است که به شما قابلیت فیلمبرداری از کارهای انجام شده در ویندوز را می دهد و شما برای آموزش دادن هر چیزی، می توانید با آن نرم افزار کار کنید و در حین کار با نرم افزار، از کار خود فیلم بگیرید و آن را به صورت یک سی دی آموزشی تبدیل کنید.با BB FlashBack می توانید روی هر بخشی که علاقه داشتید، متن راهنما اضافه کنید. از این نرم افزار در بسیاری از پروژه های آموزشی استفاده می شود. هنگامی که شما کار خود را با فرمت SWF ذخیره می کنید، این نرم افزار برای شما فایلی دیگر به همراه فایل SWF فلشی می سازد که با فرمت HTML می باشد و شما می توانید به راحتی از آن در صفحات وب مورد نیاز خود استفاده کنید. بدین ترتیب به سادگی منظور و مقصود خود را به دیگران منتقل کنید بدون این که کوچکترین سختی را متحمل شوید.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته :
  • تاریخ: جمعه 9 دی 1390برچسب:ویندوز,فیلم برداری,فیلم آموزشی,مبدل,پخش کننده,
  • مدیریت و دسته بندی فیلم ها با Movienizer 4.5.248

    http://prea-mg.org/uploads/news/1309786313.jpg

    نرم افزاری قدرتمند و کاربردی در ضمینه دسته بندی مجموعه فیلم های شما می باشد. این نرم افزار با امکانات ویژه خود باعث مدیریت بهتر و آسان تر آرشیو فیلم های شما خواهد بود. توسط این نرم افزار می توانید نقد و بررسی های انجام شده فیلم، امتیاز، جوایز کسب کرده، مشخصات ساخت و بسیاری از اطلاعات دیگر راجع به فیلم ها را مشاهده نمایید . امیدواریم نرم افزار Movienizer مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

     

    .: ادامه مطلب :.

    اجرای ویدئو های آنلاین با RealPlayer 15.0.0.198

    http://linuxhub.net/wp-content/uploads/2009/10/alperesin-realplayer-256.png

    اولین محصولی است که فناوری جدید هارمونی انقلابی Real را بصورت کامل در خود گنجانده است. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیکهایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer محیط کاربری تعاملی ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایلهای چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    پخش ، مدیریت ، تبدیل فایل های صوتی با MediaMonkey 4.0.0.1459

    مدیریت و پخش انواع فایل های مالتی مدیا خود را به دست این ابزار قدرتمند بسپارید تا خیالتان از هر لحاظی راحت باشد . نرم افزار MediaMonky ابزاری در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی به شمار می رود که با داشتن قابلیت های متعدد شما را برای داشتن یک مجموعه فایل های صوتی کمک می کند. این نرم افزار با رابط های کاربری زیبا اما در عین حال ساده می تواند نیاز های هریک از افراد از مبتدی گرفته تا حرفه ای را برآورده سازد .نرم افزار MediaMonky با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی می تواند با بهترین کیفیت ممکن صداها را برای کاربران به حرف در آورد.

     

    .: ادامه مطلب :.

    مدیا پلیر قدرتمند Zoom Player Home MAX 8.00 Final + Portable

    http://www-us.softsalad.com/screenshots/big/003/zoom-player-home-max_e269ea.jpg

    حتما برخی اوقات به مشکل اجرای یک فایل صوتی یا تصویری برخورد کرده باشید.و  با عبارت: "این پسوند شناخته شده نمی باشد" برخورد کرده اید.شاید به دنبال حل این مشکل تا حد ممکن و برای همیشه هستید. خوب ما برای شما راه حلی مطمین داریم.Zoom Player Home MAX برنامه ای بسیار قدرتمند، زیبا و کارآ برای محیط ویندوز که با داشتن بکگراند فوق العاده قوی برای شناسایی اکثر فرمتهای صوتی و تصویری و حتی عکسها که میتواند نیازهای شما را در رابطه با اجرای آنهابرطرف کند.

     

    .: ادامه مطلب :.

    ضبط آسان صدا با Free Audio Recorder 6.5.9 + قابل حمل

    http://i.d.com.com/i/dl/media/dlimage/18/80/08/188008_large.jpeg

    ابزاری رایگان برای ضبط صدا در ویندوزهای مایکروسافت می باشد . این برنامه به شما اجازه می دهد تا صداهای خود را از ورودی مستقیم صدا و یا میکروفون ضبط کنید . پس از ضبط قادر به پخش فایل های صوتی خود هستید و در صورت رضایت ، می توانید آن ها را در فرمت های مختلفی مانند WAV, MP3, WMA و OGG در رایانه ی خود ذخیره نمایید . کیفیت بالا در فایل های خروجی ، استفاده کم از سخت افزارهای رایانه در حد ۱ درصد ، قابلیت مکث و از سرگیری عملیت ضبط ، پشتیبانی از کارت صدا های مختلف ، پشتیبانی از کارتهای صدای مدرن ، پخش فایل های صوتی / تصویری ، پشتیبانی از دستگاه های متعدد ورودی صدا و … از ویژگی های این نرم افزار هستند که در ادامه ی مطلب نسخه ی نصبی و قابل حمل (Portable) آن از سایت دانلود ها قایل دریافت می باشد .

     

    .: ادامه مطلب :.

    پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K-Lite Mega Codec Pack 7.9.1

    http://ewandoo.com/wp-content/uploads/2011/07/K-Lite-Mega-Codec-Pack.jpg

    ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

     

    .: ادامه مطلب :.

    پلیر همه کاره و قدرتمند مالتی مدیا VLC Media Player 1.20 Nightly 28.10.2011

    http://i.geeksailor.com/wp-content/uploads/2010/02/Vlc.jpg

    نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. مهمترین نکته در مورد این برنامه این است که VLC Media Player به صورت Open Source هست و شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای Mac OS و Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها میباشد.

     

    .: ادامه مطلب :.

    پخش فایل های صوتی و تصویری با Media Player Classic 1.9.2.5 (قابل حمل)

    http://www.pendriveapps.com/wp-content/uploads/media-player-classic.jpg

    نام این نرم افزار بسیار مفید  Media Player Classic 1.9 میباشد که با  وجود ظاهری بسیار ساده و غیر مجلل کارایی بسیار بسیار بالایی دارد.یکی از قابلیت های بسیار جالب این نرم افزار امکان دسترسی مستقیم آن به منبع عظیمی  از کدکها و فرمتهای ویدیویی و صوتی و تصویری میباشد که در صورتی که برنامه نتواند  فایلی را تشخیص دهد و کدکی برای آن یافت کند ، میتواند در صورتی که تماس شما با  اینترنت برقرار باشد ، در منابع عظیم اینترنتی خود به دنبال کدک مورد نظر گذشته و  پس از یافتن و نصب خودکار ( و آن هم با سرعت بالا ) ، آن فایل را برای شما نمایش  دهد. این قابلیت در مواقعی که شما در اینترنت میخواهید یک فایل را به صورت مستقیم  تماشا نمایید بسیار مفید میباشد زیرا این برنامه میتواند به عنوان پلیر پیش فرض در  مرورگر نیز استفاده شود و وظیفه پخش فایلها را در اینترنت به جای Windows Media  Player به عهده بگیرد.این برنامه انواع بسیاری از فایلهای صوتی و تصویری را پشتیبانی میکند به صورتی که  شما میتوانید با آن انواع تصاویر را نیز مشاهده نمایید. پشتیبانی این برنامه از  فایلهای متنوع صوتی و ویدیویی و تصویری به اندازه ای وسیع است که نمیتوانم همه آنها  را تک به تک در این مقاله ذکر کنم. فقط کافی است یک بار آن را امتحان نمایید تا  متوجه کارایی بسیار بالای این پلیر کوچک بشوید.هر کدکی که بر روی سیستم شما نصب شده باشد و یا نصب شود توسط این نرم افزار شناسایی  شده و شما میتوانید فایل خود را مستقیما با Media Player Classic مشاهده  نمایید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    مدیریت آرشیو موسیقی توسط Music Collection 1.2.3.0

    http://www.synology.com/us/products/features/images/dsm3.0_640/music_library_new.jpg

    نرم افزاری کم حجم و کاملا رایگان برای مدیریت آرشیو آهنگ ها و آلبوم های موسیقی می باشد. توسط Music Collection می توانید به راحتی آرشیو خود را مدیریت کنید. امیدواریم این نرم افزار مورد قبول تان واقع شود.

     

    .: ادامه مطلب :.

    مشاهده ی فایل های چندرسانه ای مختلف با AVS Media Player 4.1.8.93

    http://www.softcns.com/audio-video/boxshot/avs-media-player_47214.png

    به جای استفاده از نرم افزارهای مختلف در زمینه ی مشاهده و پخش فایل های صوتی و تصویری می توان از برنامه ی قدرتمند AVS Media Player استفاده کرد . مشاهده ی فایل های ویدئویی ، پخش فایل های صوتی ، دیدن عکس های گرافیکی با این برنامه در دسترس هستند که تمام نیازهای شما را در زمینه ی مشاهده‌ی فایل های مالتی مدیا و چندرسانه ای برطرف می کند . این برنامه ترکیبی از قابلیت های غنی و یک رابط کاربر پسند است که تجربه ای جدید از مشاهده ی فایل های چندرسانه ای را برای شما به ارمغان می آورد . پشتیبانی از فرمت های مختلف مانند AVI, IFV, DIV, DIVX, WMV, ASF, ASX, MPG, MPEG و … باعث شده است تا این برنامه به عنوان یک پلیر همه کاره و All In One در بخش برنامه های مشابه مطرح شود .

     

    .: ادامه مطلب :.

    پلیر زیبا، محبوب و قدرتمند Winamp Pro 5.621 Build 3173 (نسخه قابل حمل)

    http://www.techbuzz.in/wp-content/uploads/2011/03/winamp.png

    یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است. مثل تمام ورژن های آن قادر به پشتیبانی از ظاهر کلاسیک و پوسته های بسیار زیبا که به صورت رایگان در سایت آن موجود است، تجسم های شنیداری (رقص نور) بسیار زیبا و خیالی، یک کتابخانه قوی برای دسته بندی صوت ها، پشتیبانی از رادیو و تلویزین اینترنتی، ایجاد سی دی های صوتی و رایت سی دی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد و همچنین برای این نرم افزار اسکین پوسته های مختلف قرار داده ایم امید است با دریافت این نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری لذت کافی برده باشید. 

     

    .: ادامه مطلب :.

    جدیدترین کدک ها برای ویندوز ۷ با Windows 7 Codecs 3.4.0 Final

    http://cdn.techpp.com/wp-content/uploads/2009/10/1237032782_win7codecs.jpg

    پک کدکهای مخصوص ویندوز جدید مایکروسافت است که شما با نصب این مجموعه قادر خواهید بود که اکثر فرمتهای صوتی و تصویری را پوشش دهید شما در هنگام نصب و یا پس از نصب قدر خواهید بود که هر بخش یا قسمت را Uninstall کنید بدون اینکه به کل مجموعه آسیبی وارد کنید و همچنین شما قادر خواهید بود که مجددا آیتم حذف شده را در هر زمانی نصب کنید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    نرم افزار محبوب فرمت Divx با نام DivX Plus v8.1.3.1.8.3. Pro Build 12

    نرم افزاری تحت سیستم عامل ویندوز است که برای شما امکان تجربه کیفیت واقعی HD را فراهم می آورد. این نرم افزار از آخرین و بزرگترین تکنولوژی ویدئویی برمبنای H.264، استاندارد جدیدی برای ویدئوهای دیجیتالی HD استفاده می کند.DivX® Pro v8.1.3.1.8 به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای HD ایجاد و ویدئوهای MKV(فرمت جدید ویدئوهای HD : DivX Plus) با فرمت های صوتی AAC با کیفیت فوق العاده پخش کنید. علاوه بر این شما می توانید فرمت های DivXمانند .Divx و .Avi را که در میلیون ها دستگاه های پخش کننده ویدئو استفاده می شوند نیز پخش کنید.ضمن این نرم افزار می تواند فرمت های DivX را برروی دیسک ها رایت کند که می توانند توسط دستگاه پخش کننده اینگونه فرمت ها و DVD Player ها پخش شوند. پشتیبانی از فایل های زیرنویس با فرمت .Srt نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار است که کمک عمده ای در مشاهده ویدئوها به شما خواهد کرد.

     

    .: ادامه مطلب :.

    اجرای فایل های صوتی با Apple iTunes 8.1.1.10

    نرم افزار پخش کننده فایل های صوتی است . این نرم افزار در کنار فرمت خاصی که شرکت Apple معرفی کرده است از بسیاری دیگراز فرمت های  صوتی پشتیبانی می کند. کاربران می توانند از امکانات بسیار زیادی که در این نرم افزار تهیه شده استفاده کنند.

    .: ادامه مطلب :.

    پخش کننده قدرتمند JetAudio 7.5.1.2 Final

    JetAudio 7.5.1.2 Final

    بدون شک یکی از بهترین و کاملترین پخش کننده فایل های صوتی و تصویری نرم افزار jetAudio می باشد ابن نرم افزار ار بیشتر فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند و دارای یک تبدیل کننده صوت و یک مبدل تصویر کامل نیز می باشد و قابلیت تعویض پوسته هم دارد و حتی شما می توانید با استفاده از این پلیر سی دی صوتی از روی هاردتان رایت کنید

    .: ادامه مطلب :.

    پخش انواع فرمت ها با GOM Player 2.1.6.3499

    GOM Player یک نرم افزار قدرتمند در زمینه پخش فایلهای صوتی و تصویری بوده و با استفاده از آن می توانید اکثر فرمت های رایج در این زمینه مانند فرمت های AVI, DAT, MPEG, DivX مشاهده کرده و یا گوش دهید

    .: ادامه مطلب :.

    FantasyDVD Player Platinum 9.9.5.318 نرم افزار حرفه ای پخش

    FantasyDVD Player Platinum

    این روز ها دیسک های فشرده DVD محبوبیت زیادی در میان افراد مختلف پیدا کرده اند و یکی از پر کاربرد ترین زمینه های استفاده از آنها ،‌ رایت کردن فیلم های دارای کیفیت بالا می باشد . به همین منظور در اختیار داشتن یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند برای پخش فیلم های موجود بر روی DVD یکی از نیازهای تمامی کاربران می باشد . FantasyDVD یکی از نرم افزار های بی نظیر در زمینه پخش دی وی دی می باشد که با در اختیار داشتن امکانات بسیار زیاد خود ، لذت تماشای فیلم ها را برایتان دو چندان می کند . قسمت های مختلف کنترل و پشتیبانی از ۷۰ گونه مختلف فایلهای صوتی و تصویری از جمله امکاناتی است که نرم افزار FantasyDVD به دلیل در اختیار داشتن آنها به خود می بالد . این برنامه همچنین با دارا بودن تکنولوژی های پبشرفته در زمینه پخش موسیقی و ویدیو ، شما را به شنیدن و دیدن با بالاترین کیفیت ممکن در کامپیوتر دعوت می کند . در اختیار داشتن قابلیت های دیگری نظیر پشتیبانی از افکت های دارای فرکانس کوتاه ( LFE ) و بلند ( HFE ) ، اکو ، ۱۰ باند اکولایزر و … می تواند صدا ها را بهتر از آنچه که هستند نیز در اسپیکر های کامپیوترتان پخش کند ! وجود چنین ویژگی هایی در کنار ظاهر زیبا ، حجم کم و ساده بودن استفاده کاربری آن ، FantasyDVD Player Platinum را به نمونه ای بی بدیل در نوع خود تبدیل کرده است .

    .: ادامه مطلب :.

    The KMPlayer 3.0.0.1438 پخش کننده تمامی فرمت ها

    kmplayer

    KMPlayer نام یک نرم افزار حرفه ای ، قدرتمند و کامل در زمینه پخش فرمت های ویدیویی می باشد . با در اختیار داشتن این نرم افزار دیگر نیازی به نصب چندین و چند برنامه مختلف برای بازی کردن فرمت های خاص نیست چرا که KMPlayer با پشتیبانی از تمامی فرمت های مشور نظیر VCD ، DVD ، AVI ، MKV ، OGG ،‌OGM ، ۳GP ، WMV ، RealMedia ، QuickTime و بسیاری دیگر هیچ گاه شما را تنها نخواهد گذاشت . این نرم افزار که از محیط کاربر پسندی نیز برخوردار است توانایی نمایش دادن زیرنویس فیلم ها را نیز دارا بوده و با در اختیار داشتن امکاناتی نظیر فیلترهای داخلی و خارجی و پلاگین هایی که قابلیت کنترل فایلهای صوتی و تصویری را در اختیار شما قرار می دهند ، خود را به رقیبی قدرتمند برای گونه های مشابه سرشناس تبدیل کرده است . KMPlayer که از حجم نسبتا پایینی بهره می برد دارای کدک های داخلی می باشد . این بدین معنی است که همانند سایر نرم افزارها نظیر Windows Media Player برای پخش فرمت های مختلف نیازی به نصب جداگانه کدک ها وجود نداشته و تنها با نصب و اجرای این برنامه توانایی پخش هر گونه فرمتی را خواهید داشت . یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالب این برنامه امکان استفاده کردن از پلاگین هایی است که برای نرم افزار Winamp طراحی شده اند . شباهت تکنولوژی های به کار رفته در KMPlayer و Winamp باعث به وجود آمدن چنین امکان شگفت انگیزی شده است و در صورتی که شما تنها به خاطر پلاگین های وین آمپ نمی خواهید آن را با هیچ گونه ی دیگری عوض کنید ، حال وقت آن رسیده است که کمی در خصوص تغییر تجدید نظر کنید !

    .: ادامه مطلب :.

    K-Lite Mega Codec Pack 7.0.0 کامل ترین کدک پخش فرمت های مختلف

    k-lite

    K-Lite Mega Codec Pack را بی شک می توان قدرتمندترین مجموعه کدک موجود در حال حاضر دانست که با در اختیار داشتن قابلیت پخش طیف عظیمی از فرمت های صوتی و تصویری فاصله ی بسیاری بین خود و رقیبانش ایجاد کرده است .

    اما کدک چیست ؟
    هر فرمت صوتی و تصویری رمزگذاری مخصوص خود را داراست که نرم افزارهای پخش در واقع نقش انکدینگ و خارج سازی از حالت رمز را بازی می کنند . به طور مثال اگر شما قصد داشته باشید فیلم هایی را که با گوشی موبایل خود تهیه کرده اید توسط نرم افزاری مانند Windows Media Player تماشا کنید با این خطا مواجه می شود که رمزگذاری مورد نظر شما پشتیبانی نمی شود و این به خاطر گنجانده نشدن فیلترهای نمایش آن فرمت می باشد .

    .: ادامه مطلب :.

    PowerDVD 11 Ultra v11.0.1620.51 قدرتمندترین نرم افزار پخش

    PowerDVD-11-Ultra

    بسیاری از افراد نرم افزار پخش دی وی دی را قرین با PowerDVD می دانند و این امر نشانه ای قدرت و قدمت بالای این برنامه است که در طی سالیان گزینه ی اول کاربران حرفه ای و آماتور برای نمایش فیلم های روی DVD بوده است . با نصب و در اختیار داشتن این نرم افزار نه تنها درهای جدیدی از ابزارهای پخش دی وی دی به روی شما گشوده خواهد شد ، بلکه با قابلیت پخش سایر گونه های هم رده ی خود نظیر Video CD و بلوری دیگر هیچ گاه نیاز به نصب چندین و چند برنامه مختلف برای توانایی بازکردن فایلهای ویدیویی در فرمت های متفاوت نخواهید داشت .

    از دیگر نکات قابل توجهی که به این نرم افزار در دست یافتن به جایگاه کنونی اش یاری کمک نموده است ظاهر کاربرپسند و تاکید بر روی نمایش با کیفیت تصاویر است . همچنین با قابلیت تعویض پوسته اصلی برنامه می توانید محیط کاربری خود را مطابق با سلیقه ی تان تنظیم کنید . اگر تاکنون به دنبال برنامه ای برای تهیه عکس از ویدیوی در حال پخش می گشتید هم اکنون به نیل خود رسیدید چرا که این قابلیت نیز در برنامه شگفت انگیز PowerDVD گنجانده شده است . یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار توانایی آن در ساخت کاتالوگ از فیلم های شماست . ممکن است شما نیز از آن دسته افرادی باشید که علاقه زیادی به ذخیره سازی فیلم ها بر روی کامپیوتر خود داشته و هم اکنون تعداد زیادی ویدیو از قبیل فیلم های سینمایی ، شخصی و … در اختیار دارید . آیا سازماندهی کردن آنها کار ساده است ؟ قطعا پاسخ خیر خواهد بود چرا که با افزایش تعداد فیلم ها مجبور به ذخیره ساختن آنها در دایرکتوری ها و درایو های مختلف خواهید شد و پیدا کردن یک فیلم یا ویدیوی دلخواه ممکن است زمان بسیاری را از شما بگیرد و اینجاست که کاتالوگ PowerDVD طعم شیرین مدیریت قدرتمند در عین سادگی را بر زبانتان می نشاند .

    .: ادامه مطلب :.

    پلیر و مبدل فرمت های ویدیویی Audials Tunebite Platinum v8.0.5430

    Audials Tunebite Platinum

    Audials Tunebite Platinum نرم افزاری بسیار پیشرفته و چند کاره در رابطه با موزیک و ویدیو است. این نرم افزار در عین حال که یک پلیر قدرتمند است میتواند فرمت های مختلف را نیز به یکدیگر تبدیل کند و میتواند کپی رایت های صوتی DRM را به راحتی و با سرعت بالا حذف کند ! این نرم افزار همچنین میتواند فرمت WMA را به MP3 تبدیل کند که قابلیت قابل توجهی است. این برنامه از اکثر فرمت های صوتی و تصویری از جمله ۳GP ، H.264 ، AVI ، MP4 و WMV و .. پشتیبانی میکند. شما میتوانید این برنامه را بر روی کامپیوتر ، موبایل ، ایکس باکس و حتی PS3 اجرا کنید !! هم اکنون این برنامه با لینک مستقیم از دانلود کده برای شما عزیزان آماده شده است.

    .: ادامه مطلب :.

    پخش و ویرایش فایل های ویدیویی با QuickTime 7.70.80.34

    QuickTime

    نرم افزار Quick Time Pro نرم افزار مخصوص شرکت Apple در زمینه تماشای فیلم، ساخت، ضبط و اشتراک گذاری فایل های صوتی  و تصویری می باشد که از ویژگی های مهم این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل ها صوتی و تصویری جهت استفاده در سایر پخش کننده های دیگری مانند mp3 playerها و گوشی های تلفن همراه و … می باشد. این نرم افزار بهترین کیفیت ممکن را جهت تماشای فرمت های فشرده MPEG-4 و MP3 فراهم می کند. همچنین پشتیبانی از پروتکل های HTTP, RTP  RTSP در سطح وب و نیز پشتیبانی از تمامی فرمت های فایل های تصویری مانند JPEG, BMP, PICT, PNG, GIF را نیز  می کند. نرم افزار QuickTime 7 Pro در عین سادگی یکی از قدرتمندترین نرم افزارها جهت پخش ویدئوهای H.264، ساخت Multi-Channel Audio، ویرایش فایل های ویدئویی و… می باشد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود کده دریافت نمایید.

    .: ادامه مطلب :.

    تماشاي فيلم هاي سه بعدي در كامپيوتر توسط نرم افزار Samedia3D Player v1.0.0.3

    تماشاي فيلم هاي سه بعدي در كامپيوتر توسط نرم افزار Samedia3D Player v1.0.0.3

    پخش فيلم هاي سه بعدي امروز بسيار محبوب شده است در همين راستا ما نيز نرم افزار تبديل فيلم هاي دو بعدي به سه بعدي را در كامپوتر را براي دانلود قرار داده ايم.افزايش كيفيت فيلم و تبديل دو بعد به سه بعد يكي از وي‍ژگي هاي اصلي اين نرم افزار مي باشد.

    .: ادامه مطلب :.

    نسخه جدید حرفه ای ترین پلیر DVD به نام CyberLink PowerDVD Ultra 10.0 3D Build 1830.51

    این روز ها بیشتر فیلم های تولیدی بر روی دیسک های DVD انتشار پیدا می کنند و به دلیل قابلیت های فراوانی که در اختیار کاربران گذاشته می شود باعث افزایش محبوبیت این نوع از دیسک های فشرده گشته است . اما اگر به دنبال این هستید تا فیلم های دلخواهتان را با بالاترین کیفیت ممکن تماشا کنید ، استفاده از نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra را به شما پیشنهاد می کنیم . این برنامه از گذشته تا کنون انتخاب اول کاربران حرفه ای بوده است و دلیل این انتخاب ویژگی های فراونی است که در خود جای داده است .

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 10 تير 1390برچسب:,
  • پلیر همه کاره و قدرتمند مالتی مدیا VLC Media Player 1.2.0

    VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 10 تير 1390برچسب:,
  • پخش انواع فرمت های مالتی مدیا با Haihaisoft Universal Player 1.5.7.0

    Haihaisoft Universal Player پخش کننده رسانه قدرتمند که تمام فرمت های دیجیتالی را پشتیبانی می کند. همچنین فایل های پشتیبانی شده توسط DRM-X را پخش می کند. این نرم افزار با Windows Media Player ،Real Player ،Adobe Flash Player ،Apple QuickTime Player ،PowerDVD ،Flash Video (FLV) Player ،Internet Explorer برابری می کند. این نرم افزار شامل ۳ نوع پوسته می باشد که می توانید به دلخواه هر یک از آنها را انتخاب نمایید. همچنین می توانید خودتان برای پخش کننده پوسته طراحی نمایید.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 10 تير 1390برچسب:,
  • پخش فایل های صوتی و تصویری با Media Player Classic 1.5.2.2985

     

    نام این نرم افزار بسیار مفید Media Player Classic میباشد که با وجود ظاهری بسیار ساده و غیر مجلل کارایی بسیار بسیار بالایی دارد.یکی از قابلیت های بسیار جالب این نرم افزار امکان دسترسی مستقیم آن به منبع عظیمی از کدکها و فرمتهای ویدیویی و صوتی و تصویری میباشد که در صورتی که برنامه نتواند فایلی را تشخیص دهد و کدکی برای آن یافت کند ، میتواند در صورتی که تماس شما با اینترنت برقرار باشد ، در منابع عظیم اینترنتی خود به دنبال کدک مورد نظر گذشته و پس از یافتن و نصب خودکار ( و آن هم با سرعت بالا ) ، آن فایل را برای شما نمایش دهد. این قابلیت در مواقعی که شما در اینترنت میخواهید یک فایل را به صورت مستقیم تماشا نمایید بسیار مفید میباشد زیرا این برنامه میتواند به عنوان پلیر پیش فرض در مرورگر نیز استفاده شود و وظیفه پخش فایلها را در اینترنت به جای Windows Media Player به عهده بگیرد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 10 تير 1390برچسب:,
  • پلیر زیبا، محبوب و قدرتمند Winamp Pro 5.61 Build 3133

    Winamp یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 10 تير 1390برچسب:,
  • قدرتمندترین نرم افزار پخش صوت و تصویر به نام KMPlayer 3.0.0.1441

     

    قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 10 تير 1390برچسب:,
  • پخش حرفه ای فیلم ها در jetVideo 8.0.0.0 VX

    jetVideo یک نرم افزار کاربردی می باشد که برای مشاهده آسان فیلم ها در یک محیط دلپسند طراحی شده و همچنین به شما امکان تبدیل فیلم مورد نظر به فرمت دلخواه را نیز میدهد. همچنین با استفاده از آن می توانید به فیلم خود افکت های صوتی اضافه کنید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 10 تير 1390برچسب:,
  • http://soroushsms.ir/

    صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد


    softwarespack

    محمد طائفی

    softwarespack

    http://softwarespack.loxblog.com

    سافت دانلود

    KMPlayer 3.6.0.87 – پخش تمامی فرمت‌ها

    سافت دانلود

    سافت دانلود